נעים להכיר,
מועדון צרכנות הנדל”ן האיכותי והגדול בישראל
את החיסכון בכסף אנו עושים בעזרת כך שאנו רוכשים תמיד בקבוצות בעזרת קהילות שאנו מנהלים עם כ- 250 אלף איש ואישה, כך שכוח המיקוח שלנו גדול מאוד מול הקבלנים והמתווכים השונים, ואת ההגנה על הרוכשים מבחינת עסקאות גרועות אנו עושים כבר בשלב האפיון הראשוני. אם אנו רואים שהעסקה לא טובה לרוכש/ת מכל מיני סיבות, לא נציע את העסקה בכל מחיר ויותר מזה, אם אנו רואים שפרויקט מסוים של קבלן או נכס שמתווך מציע לנו ביד 2, לא עומד בסטנדרטים שלנו, אנו לא נציע את הפרויקט או את הנכס לציבור הרחב מלכתחילה.
הקליקה הוקמה לאחר מחשבה מרובה שנמשכה מספר שנים , ועבודה “מתחת לראדר”. “לאחר שערכנו עשרות הרצאות לאלפי אנשים, ומאות עסקאות נדל”ן בשנים האחרונות, קנינו נדל”ן בעצמנו בארץ ובחו”ל, חקרנו פרויקטים, וכל הזמן קיבלנו את השאלה “רגע, למה לא לעשות משהו עם נדל”ן ורכישה בקבוצות בשביל להשיג הטבות?” לאחר חשיבה מרובה החלטנו להפיץ את הבשורה המדהימה הזו לכלל רוכשי הנדל”ן בארץ אם למגורים ואם להשקעה וקראנו לזה “קליקת הנדל”ן” כי אנו מאמינים שהכל מתחיל ב”קליקה”, קודם להכיר את הסביבה הראויה והנכונה ומשם דברים מתקדמים מהר יותר, בסוף, נדל”ן או שוק ההון זה אנשים”. זה התחיל בכך ששי בדיחי פנה לבן סולומון עוד בשנת 2017 עבור ליווי עסקה בדרום (השקעה בבאר שבע) ומשם זה התגלגל למה שזה היום. הניסיון והידע שצברו מייעוץ לאלפי אנשים בנדל”ן ובשוק ההון גרמו לדבר הזה לקרות.
250,000 חברי וחברות הקהילה נתנו לנו את
הכוח לעשות את זה בגדול.
מאות אלפי חברי קהילה נותנים לנו את כוח המיקוח מול השחקנים המובילים בשוק הנדל”ן שגם מעדיפים רוכשים איכותיים ולא להשקיע מיליונים בשיווק לכלל השוק שרובו לא רלוונטי עבורם.
בן סולומון, איש נדל”ן עם כ-12 שנות ניסיון בתחום הנדל”ן, מייסד רשת ברוקר נדל”ן, בן חיבר מספר ספרים על נדל”ן, שחלקם נמכרים בסטימצקי ובצומת ספרים בהצלחה מרובה. לבן ניסיון גדול בליווי משקיעים, ושיווק פרויקטים בשווי כולל של מאות מיליוני שקלים עבור קבלנים ויזמי נדל”ן,
בימים אלה בן וצוותו משווקים פרויקט נדל”ני בוטיקי ייחודי בשווי של כ – 150 מיליון שקלים.
בר נעמני ושי בדיחי, אושיות פיננסיות מוכרות ואהודות מייסדי קהילת הפיננסים הגדולה והמצליחה בישראל “ידע שווה כסף”, גם להם יש ספר מאוד מצליח שמכר כבר מעל 10,000 עותקים תוך זמן קצר יחסית.
בר נעמני ושי בדיחי נחשבים כאוטריטות בתחום שוק ההון עם ניסיון מצטבר של עשרות שנים. בר ושי מרצים באופן קבוע באקדמיה ומול תאגידים
שונים. הפודקאסט שלהם הוא הפודקאסט הפיננסי המוביל בישראל
באפל פודקאסט.
בן סולומון מגיע עם רקע עשיר בשיווק, בנדל”ן ומאות עסקאות שליווה לאורך השנים, בר נעמני ושי בדיחי מגיעים עם ניסיון אדיר בשוק ההון ומאות לקוחות שליוו, בר ושי מגיעים עם ידע גדול מאוד בעולם הפיננסים וניהול קהילות בעלות ערך רב וביחד, הסינרגיה הזו יצרה את קליקת הנדל”ן.
“החשיבה ההוליסטית – נדל”ן, פיננסים ושוק הון היא לדעתנו הפורמולה הנכונה להצלחה בשוק הנדל”ן, ולא משנה אם אנו רוכשים להשקעה או למגורים, ממתווך או מקבלן”.
ביחד, עם קהילות שהם מנהלים של למעלה מ – 250 אלף איש ואתרי אינטרנט מובילים של כל אחד בתחומו עם מאות אלפי גולשים מידי שנה,
פודקאסטים, וספרים מצליחים שנמכרים ברשתות הספרים המובילות, הם החליטו לאחד כוחות ולהקים את קליקת הנדל”ן, מועדון צרכנות הנדל”ן הגדול והאיכותי בישראל >>
בשביל שכולם יוכלו ליהנות מקנייה חכמה, בטוחה ורווחית יותר.
קונים נדל”ן רק עם קליקת הנדל”ן.
תוכלו להמשיך להתרשם מהפעילות של כל אחד בתחומו
באתרים ובעסקים הבאים שבבעלותם. כל אתר בפני עצמו
מכניס עשרות אלפי גולשים מידי חודש, כל אחד בפני עצמו משווק ספרים
וקורסים דיגיטליים שמשנים לאנשים את החיים, מה שמייצר
יתרונות חזקים נוספים ברמת המיקוח מול קבלנים, מתווכים
וכוחות השוק הנוספים אשר מניעים את ענף הנדל”ן:
לא נמכור משהו שאנחנו לא נקנה בעצמנו, ונבצע בדיקות קפדניות בדיוק כמו שהיינו מבצעים לנכסים שהיינו רוכשים בעצמנו. ללא מעט עסקאות אנו נכנסים בעצמנו ורוכשים. כי זה באמת אטרקטיבי.
כפועל יוצא מהפעילות הענפה שלנו והחשיפה למאות אלפי אנשים ומעל למיליון וחצי חשיפות בחודש לתכנים שאנו מעלים לרשתות, קבלנים או מתווכים פונים אלינו באופן תדיר ומציעים לנו עסקאות מצוינות ושוברות שוק, בתנאים ושירות שבלתי אפשרי להשיג לבד, ביחד זה כוח:
צפו ב”סטנדרט קליקה” וראו איך אנחנו בוחנים עסקאות עבורכם ועבורכן:
אנו מאמינים שבסיס הקשר שלנו הוא מקצועיות, ולכן אנו מקפידים ללמוד ללא הרף ולהעסיק אנשי מטה וצוותי שטח איכותיים ומקצועיים, כאלה שגם אנחנו היינו קונים מהם.
אחת ממטרות קליקת הנדל”ן הוא לשקף ולהנגיש את כל המידע שבדרך כלל נשאר מאחורי הקלעים, וזה מוביל אותנו לפדנטיות וירידה לפרטים. כשמדובר בכסף של אנשים, אנו נעשה הכל בשביל לשמור עליו ולהגדיל אותו ע”י בדיקות נאותות, מחקרים סמויים וגלויים ומעטפת מקצועית שעוזרת לנו בחקר האמת הנדל”נית האובייקטיבית שב 95% מהמקרים פשוט לא גלויה לרוכשים. איך אנחנו יודעים? חקרנו מאות עסקאות ורוכשים.
אנו לעולם לא שוכחים מהיכן באנו וכמה כוח הקהילות שלנו נתנו לנו בדרך וכמה אנחנו הענקנו בחזרה, אנו נכנס רק לפרויקטים או עסקאות שאנחנו מאמינים בהן. זו מטרת הליבה בקבוצה. אנו מאמינים שבשקיפות ואמון בונים מוניטין לאורך שנים ולא בקיצורי דרך. מי שעוקב אחרינו כמה שנים יודע… עד כמה התמדנו בשביל להגיע למצב בו אנו עוזרים למאות אלפי אנשים להגשים מטרות פיננסיות דרך שלל פלטפורמות. הדאגה לקהילות שלנו עולה לנו בשעות רבות של מחקר וחוסר שינה, אך אנו הולכים לישון עם מצפון נקי שעשינו את כל מה שנדרש מבחינתנו. זו קהילה, זו כוחה של הקבוצה. את ההשפעה שצברנו עם הזמן על מאות אלפי בתי אב אנו מתעלים עבור דברים חיוביים שיקדמו את מטרת העל שלנו – ליצור קהילה שמחה בה אנשים סומכים האחד על השניה, אנשים עוזרים אחד לשניה מבלי רק לחפש את התמורה כל הזמן. מי שמכיר את שלושתנו כבר יודע (בר, בן ושי), תרומה לקהילה גם אם לא יוצא לנו כסף במיידי, היא משהו שאנחנו חיים אותו ומאמינים בו, לא סיסמה מנותקת שאיש פרסום אמר לנו לכתוב. בן אפילו ציין זאת בפרק בספרו המצליח “אתם עשירים בטירוף!”.
מתחייבים להיות אדיבים ונעימים יותר בשירות.
לא עוד אנשי מכירות מסוימים שצורחים עלינו בטלפון ועושים טובה שהם
נותנים שירות. אתם תקבלו שירות אדיב ונעים. מזה גם אנחנו סבלנו ונשבענו שבקליקת הנדל”ן אנשי המקצוע שלנו יהיו שירותיים, אדיבים ונעימים, גם אם לא תשלמו כסף מחר בבוקר, הכל בסדר. לפני שאנחנו אנשי עסקים, אנחנו שואפים לחיות בעולם נעים יותר.
אנו ניתן לכם מידע מהימן ומקיף על כל החלטת נדל”ן שתקחו דרכינו בשביל שתקבלו החלטות כלכליות מטיבות על בסיס נתונים עובדתיים אובייקטיבים ולא רק על בסיס תחושות בטן או הסתמכות גדולה מידי על אנשי מקצוע רנדומאליים.
אנו לא נאמר לכם לבצע משהו שאנו לא מאמינים בו בלב שלם והיינו מבצעים בעצמנו. אנו בהחלט מאמינים ב”נאה דורש נאה מקיים”.
מועדון צרכנות חכם בנדל”ן
נהנים מתכנים איכותיים ששווים הרבה כסף!